الکتروسدن نماینده رسمی پخش روکش های حرارتی شرکت WOER در ایران

الکتروسدن نماینده رسمی پخش روکش های حرارتی شرکت WOER در ایران

شرکت دولتی WOERچین یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات تخصصی روکش حرارتی می باشد که با توجه به سالها تجربه در تولید این محصول با کیفیت بالایی به عرضه روکش های حرارتی یا همان شیرینگ حرارتی می پردازد . این شرکت با توجه به کیفیت بالای محصولاتش توانسته سهم بزرگی از بازار روکش های حرارتی اکثر کشورهای جهان از قبیل اروپا و آسیا را دریافت کند و بتواند روکش های حرارتی را مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید نماید .

در ایران نیز با توجه به کیفیت بالای روکش های حرارتی WOER و قیمت بسیار مناسب آنها که قابلیت رقابت را از سایر رقبا به کلی گرفته سالهاست که اکثر تولید کنندگان تابلو برق های صنعتی به استفاده از این روکش ها در کارهای فشار قوی ، فشار ضعیف و متوسط می پردازند .

الکتروسدن نیز که زمینه طولانی در پخش روکش های حرارتی به تمامی شهرهای ایران و اکثر قریب به اتفاق تابلوسازهای قدرتمند این مرز و بوم دارد نیز به واردات مستقیم این کالا از شرکت عظیم WOER پرداخته تا هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت اطمینا خاطری را برای مشتریان و همکاران خود فراهم نماید .

مرکز پخش روکش های حرارتی الکتروسدن در خیابان لاله زار قرار دارد و مشتریان محترم برای سایر ملزومات برقی مورد نیاز در کنار این محصول پرکاربرد می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری با استفاده از وبسایت الکتروسدن به انتخاب محصولات مورد نیاز پرداخته و به فروشگاه اعلام کرده تا در اسرع وقت کالاهای مورد نیاز را دریافت نمایند .

همچنین با استفاده از مقالات وبلاگ الکتروسدن  می توانید اطلاعات بیشتری را در زمینه انواع هیت شیرینگ های حرارتی ، روکش حرارتی شفاف ، روکش حرارتی چسب دار ، روکش حرارتی ضخیم و سایزهای شیرینگ حرارتی دست پیدا کنید . مقالاتی همچون”  روکش حرارتی چیست ؟ ”  نیز می تواند کمک شایانی به هر چه بیشتر کردن اطلاعات مشتریان محترم در مورد این محصول بکند .

نمایندگی انحصاری روکش های حرارتی   WOER  این امکان را برای ما فراهم نموده تا به بهترین نحو بتوانیم نیازهای مشتریهای عزیمان را فراهم نماییم .

اگر به دنبال مرکز پخش روکش حرارتی می گردید الکتروسدن انتخاب شما خواهد ماند .

نظر خود را درج نمایید

Your email address will not be published. Required fields are marked *


تماس تلفنی
Open chat
واتس اپ